Biz7
conferință de presă
Prima pagină » Informativ » 3 idei pentru o conferință de presă de succes

3 idei pentru o conferință de presă de succes

Dacă ai o afacere nouă, vrei să-ți lansezi un produs sau ai niște vești pe care vrei să le împărtășești cu toată lumea, atunci cea mai bună soluție e să organizezi o conferință de presă. Prin intermediul conferințelor de presă, poți pune lumea la curent cu ultimele noutăți din compania ta.

Fie că e vorba despre o noutate regională, sau de o știre națională, o conferință de presă poate face ca povesteata să ajungă exact acolo unde trebuie și să-i asigure o expunere optimă.

Adevăratul secret în găzduirea unei conferințe de presă de succes, este pregătirea de dinainte.  Acest ghid te va ajuta să profiți la maxim de această șansă de a-ți mediatiza povestea.

1.Selectează-ți reprezentanții cu atenție și informează-i corespunzător

Indiferent de ce știre vrei să transmiții lumii, cei care vor avea cel mai mare impact și vor face cea mai mare impresie sunt persoanele pe care le alegi să te reprezinte.

Ar putea fi mult mai simplu să lași un profesionist în domeniul marketingului să preia conferința. Problema este că presa va dori întodeauna să audă și părerea celora care au legătură directă cu povestea.

Ar trebui să fie prezent și un PR sau un profesionist în domeniul comunicațiilor pentru a coordona afacerea, dar vorbitorii trebuie să fie direct implicați în poveste pentru a oferi o perspectivă concretă în legătură cu ceea ce se spune. Dacă ai și o voce autoritară, îți vei crește șansele de apariție a jurnaliștilor și de prezentare a poveștii tale.

2.Alege o locație potrivită

Locul pe care îl alegi pentru conferința ta de presă ar trebui să fie destul de încăpător pentru cantitatea de jurnaliști pe care ți-o dorești. Alege locația în funcție de anunțul tău.

Dacă nu ai suficient loc în sediul tău, atunci optează pentru hotele și centre de conferință care dispun de spațiul pe care ți-l dorești.

De asemenea, povestea ta are șanse mult mai mari dacă jurnaliștii o pot raporta imediat, așa că asigură-te ca locația ta să aibă aceste facilități.

Este recomandată și o conexiune Wi-fi, iar dacă anticipezi că va fi prezent și un post de radio, atunci ar trebui să ai și o conexiune ISDN. Atfel, aceștia vor putea transmite știrile în direct de la conferința ta. Alege o locație care să le facă viața reporterilor pe cât de rapidă și ușoară se poate.

3.Ocupă-te în amănunt de pachetul de presă

Un pachet de presă bine realizat, îi va face pe participanți să aibă și gânduri ulterioare. Așadar, acesta este un instrument extrem de important pentru dezvoltarea interesului.

Nu îi da clientului o broșură care să fie răsfoită în 5 minute. Asigură-te că e bine realizată și conține tot ceea ce este esențial. Asigură-te că este inclus și comunicatul de presă care promovează conferința, precum și orice alte informații de fond relevante.

Elementele promoționale sunt, de asemenea, un element important al unui pachet de presă. Acestea le pot oferi jurnaliștilor o viziune importantă a companiei tale în viitor.  Cadourile promoționale cum ar fi: pixurile și articolele de birou vor fi folosite de către jurnaliști zilnic și le vor aduce aminte de compania ta. Astfel, îți îmbunătățești șansele de a fi mediatizat și pe viitor.

Cheia unei conferințe de presă de succes stă în pregătirea acesteia. Ia în considerare lucrurile care ar putea să le facă munca mai ușoară jurnaliștilor și ești pe drumul cel bun în a-ți livra mesajul.

 

Adauga comentariu

Conecteaza-te cu Biz7.ro